Підшипник 6201 LLU, це універсальний кульковий підшипник володіє рядом властивостей:
- індивідуальна упаковка;
- закритий з двох сторін металевими ущільненнями забезпечують герметичність і надійний захист підшипників;
- на 30 % вільного об'єму закладена мастило з робочою температурою від -30 до +130 градусів;
- радіальна навантаження;
- висока осьова фіксація підшипника;
- малошумний;
- придатний для високої частоти обертання;
- з нормальним радіальним зазором С0;
- мале тертя;
- підвищена точність;
- хромиста сталь низьколегована;
- кольца и тела вращения прошли термообработку и сохраняют стабильность размеров при нагреве до 130 градусов;
- штампованный сепаратор из листового металла с заклепками и распорками;
Компания образована в 1918 г. в Японии. История возникновения компании крайне интересна. В 1922 в бухте Коб терпит крушение шведское судно с подшипниками на борту. Страховая компания распродала подшипники с аукциона, и удачливым покупателем оказался господин Niwa.
Покупка виявилася вигідною і дала можливість придбати три шліфувальних верстата. Пан Niwa встановив верстати на металургійному заводі і доручив панові Nishizono, технічного генію, вивчити технології виробництва підшипників. Наполегливість, працьовитість і завзятість принесли свої плоди: незабаром у продаж надійшли перші підшипники NTN.
У 2007 році NTN набуває 35% акцій SNR. Компанія NTN-SNR (NTN Corporation + SNR Roulements) другий за величиною світовий виробник підшипників і є першим за величиною виробником підшипників для автомобільної промисловості в Європі.