Подшипник JLM714149/JLM714110 NTN (поміщена назва JLM714149/10), це універсальний роликовий конічний підшипник, що має низку властивостей:
Інші позначення аналогів підшипника:JLM714149/10 — KOYO
JLM714149/2/110/2/QCL7C — SKF
Iveco 5010443768
Iveco 7149607/7149607
Renault 50 10 443 768
Застосування підшипника JLM714149/JLM714110
Найчастіше використовується як підшипник маточини на різні габаритні транспортні засоби.
Компанія утворена в 1918 р. в Японії. Історія виникнення компанії вкрай цікава. 1922 у бухті Коб терпить загибель шведське судно з підшипниками на борту. Страхова компанія розпродала підшипники з аукціону, і вдалим покупцем виявився пан Niwa.
Купівля виявилася вигідною й дала можливість придбати три шліфувальні верстати. Пан Niwa встановив верстати на металургійному заводі та призначив пана Nishizono, технічному генію, вивчити технології виробництва підшипників. Настійність, працьовитість і завзятість принесли свої плоди: незабаром у продаж зробили перші підшипники NTN.
2007 року NTN набуває 35% акцій SNR. Компанія NTN-SNR (NTN Corporation + SNR Roulements) друга за величиною світовий виробник підшипників і є першим за величиною виробником підшипників для автомобільної промисловості в Європі.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | NTN |
Країна виробник | Японія |
Матеріал виробу | Сталь |
Тип підшипника кочення | Роликовий |
Форма тіла кочення | Конус |
Габаритні розміри | |
Внутрішній діаметр. | 75 мм |
Висота | 25 мм |
Зовнішній діаметр | 115 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Вид | Радіально упорні |
Компенсація перекосу вала | Несамоустанавливающиеся |
Особливості | Відкриті |
Серія | Відкриті |
Країна-виробник товару | Японія |
Форма | Конічні |
Кількість рядів тіл кочення | Однорядні |