Універсальний підшипник у генератор автомобіля Японської корпорації NTN
- індивідуальне паковання;
- закритий із двох сторін прогумованими металевими ущільненнями, що забезпечують герметичність і надійний захист підшипників;
- на 30% вільного об'єму закладено мастило з робочою температурою від -30 до +130 градусів;
- радіальне навантаження;
- висока осьова фіксація підшипника;
- малошумний;
- придатний для високої частоти обертання;
- з нормальним радіальним проміжком С0;
- мале тертя;
- підвищена точність;
- низьколегована хромована сталь;
- кільця та тіла обертання пройшли термооброблення та зберігають стабільність розмірів під час нагрівання до 130 градусів;
- штампований сепаратор із листового металу із заклепками та розпірками;
Компанія утворена в 1918 р. в Японії. Історія виникнення компанії вкрай цікава. 1922 у бухті Коб терпить загибель шведське судно з підшипниками на борту. Страхова компанія розпродала підшипники з аукціону, і вдалим покупцем виявився пан Niwa.
Купівля виявилася вигідною й дала можливість придбати три шліфувальні верстати. Пан Niwa встановив верстати на металургійному заводі та призначив пана Nishizono, технічному генію, вивчити технології виробництва підшипників. Настійність, працьовитість і завзятість принесли свої плоди: незабаром у продаж зробили перші підшипники NTN.
2007 року NTN набуває 35% акцій SNR. Компанія NTN-SNR (NTN Corporation + SNR Roulements) друга за величиною світовий виробник підшипників і є першим за величиною виробником підшипників для автомобільної промисловості в Європі.