Підшипник 6306 LLUNR
позначення за ГОСТ - 750306, ISO - 6306 2RSNR, по Nachi 6306 2NSE9NR, по GM - 96108005
це універсальний кульковий підшипник, який найчастіше встановлюється в коробку передач автомобіля
Має ряд властивостей:
- канавка під стопорне кільце + стопорне кільце;
- індивідуальна упаковка;
- закритий з двох сторін прогумованими металевими ущільненнями, що забезпечують герметичність і надійний захист підшипників;
- на 30% вільного обсягу закладено мастило з робочою температурою від -30 до +130 градусів;
- радіальне навантаження;
- висока осьова фіксація підшипника;
- малошумний;
- придатний для високої частоти обертання;
- з нормальним радіальним зазором С0;
- мале тертя;
- підвищена точність;
- низьколегована хромиста сталь;
- кільця та тіла обертання пройшли термообробку та зберігають стабільність розмірів при нагріванні до 130 градусів;
- штампований сепаратор з листового металу із заклепками та розпірками;
Компанія NTN утворена 1918 р. у Японії. Історія виникнення компанії вкрай цікава. У 1922 в бухті Коб зазнає аварії шведське судно з підшипниками на борту. Страхова компанія розпродала підшипники з аукціону, і щасливим покупцем виявився пан Niwa.
Купівля виявилася вигідною і дала можливість придбати три шліфувальні верстати. Пан Niwa встановив верстати на металургійному заводі та доручив пану Nishizono, технічному генію, вивчити технології виробництва підшипників. Наполегливість, працьовитість та завзятість принесли свої плоди: незабаром у продаж надійшли перші підшипники NTN.
У 2007 році NTN купує 35% акцій SNR. Компанія NTN-SNR (NTN Corporation + SNR Roulements) є другим за величиною світовим виробником підшипників і є першим за величиною виробником підшипників для автомобільної промисловості в Європі.
| Основні | |
|---|---|
| Виробник | NTN |
| Країна виробник | Японія |
| Вид підшипника | Коробки змінних передач |
| Внутрішній діаметр | 30 мм |
| Зовнішній діаметр | 72 мм |
| Стан | Новий |
| Ширина | 19 мм |
| Користувальницькі характеристики | |
| Вага | 0.4 кг |
| Вид | Радіальні |
| Компенсація перекосу вала | Несамоустанавливающиеся |
| Макс. швидкість (мастило) | 6400 |
| Серія | Закриті |
| Форма | Циліндричні |
| Кількість рядів тіл кочення | Однорядні |


