Підшипник T7FC045ST NTN Японія
OEM
NTN-4T-T7FC045ST
Koyo - T7FC045
Timken - JW4549/JW4510 (JW4549/10)
Mercedes - A0169816005
Розміри 45х95х29.
Найчастіше використовується як великий підшипник хвостовика заднього моста. Встановлюється в задній міст Mercedes Sprinter 906.
Компанія утворена в 1918 р. в Японії. Історія виникнення компанії вкрай цікава. 1922 у бухті Коб терпить загибель шведське судно з підшипниками на борту. Страхова компанія розпродала підшипники з аукціону, і вдалим покупцем виявився пан Niwa.
Купівля виявилася вигідною й дала можливість придбати три шліфувальні верстати. Пан Niwa встановив верстати на металургійному заводі та призначив пана Nishizono, технічному генію, вивчити технології виробництва підшипників. Настійність, працьовитість і завзятість принесли свої плоди: незабаром у продаж зробили перші підшипники NTN.
2007 року NTN набуває 35% акцій SNR. Компанія NTN-SNR (NTN Corporation + SNR Roulements) друга за величиною світовий виробник підшипників і є першим за величиною виробником підшипників для автомобільної промисловості в Європі.
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Виробник | NTN |
| Країна виробник | Японія |
| Вага | 0.907 кг |
| Динамічне навантаження | 9900 Н |
| Кількість рядів тіл кочення | 1 шт. |
| Матеріал виробу | Сталь |
| Статичне навантаження | 10800 Н |
| Тип підшипника кочення | Роликовий |
| Форма тіла кочення | Конус |
| Габаритні розміри | |
| Висота | 29 мм |
| Внутрішній діаметр | 45 мм |
| Зовнішній діаметр | 95 мм |
| Додаткові характеристики | |
| Матеріал сепаратора | Вуглецева сталь |
| Сепаратор | Так |
| Тип сепаратора | Штампований |
| Користувальницькі характеристики | |
| Вид | Радіально упорні |
| Макс. швидкість (масло) | 5500 |
| Макс. швидкість (мастило) | 4100 |
| Особливості | Відкриті |
| Форма | Конічні |
| Основні | |
| Різновид підшипника | Задній міст |
| Код запчастин | A0179811105 |
| Марка | Mercedes-Benz |
| Тип запчастин | Оригінал |



