Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
B1570AT1 NSK Японія підшипник генератора з розмірами 15x32x11
повна назва B1570AT1XGRDDG6G01 (кінцеві літери в кодуванні можуть відрізнятися залежно від партії)
ОЕМ:
Koyo 949100-317 / 6002_1B 2RDDCS11
SKF 62002-2RS1TN9/VP157
NTN 62002 T2XLLHAXCS14/L417QTS
Застосування:
генератори автомобілів Citroen, General Motors, Isuzu, Kubota, Peugeot; Suzuki, Toyota
- закритий з двох сторін прогумованими металевими ущільненнями, що забезпечують герметичність і надійний захист підшипників;
- на 30% вільного обсягу закладено мастило з робочою температурою від -30 до +130 градусів;
- радіальне навантаження;
- висока осьова фіксація підшипника;
- малошумний;
- придатний для високої частоти обертання;
- з нормальним радіальним зазором С0;
- мале тертя;
- підвищена точність;
- низьколегована хромиста сталь;
- кільця та тіла обертання пройшли термообробку та зберігають стабільність розмірів при нагріванні до 130 градусів;
- штампований сепаратор з листового металу із заклепками та розпірками;
NSK - японська міжнародна компанія з виробництва підшипників, входить до п'ятірки найбільших у світі. Виробник підшипників, систем мастила та мехатроніки. Заснована у 1916 році в Японії.
Діяльність NSK концентрується в галузі виробництва підшипників кочення, автомобільних підшипників та мікропідшипників. NSK офіційний постачальник підшипників для Bosch, Nissan, Toyota, Volkswagen та багатьох інших..
Основні | |
---|---|
Марка | Citroen |
Сумісність з маркою | Toyota, Isuzu, Kubota, Peugeot, Suzuki |
Вид підшипника | Генератора |
Тип запчастини | Оригінал |
Виробник | NSK |
Країна виробник | Японія |
Внутрішній діаметр. | 15 мм |
Зовнішній діаметр | 32 мм |
Ширина | 11 мм |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Компенсація перекосу вала | Несамоустанавливающиеся |
Кількість рядів тіл кочення | Однорядні |
Особливості | Закриті |
Серія | Закриті |
Вид | Радіальні |
Форма | Циліндричні |