Підшипник AXK 1109 роликовий голковий упорний підшипник NTN
обозначение по SKF - AXK 4565
AXK - упорні підшипники у вигляді сепаратора з голчастими роликами. Призначені для сприйняття великих осьових навантажень. Винятковою особливістю даних підшипників є мінімальна потреба в осьовому просторі.
Підшипники AXK часто використовують без шайб. Таким чином, поверхні компонентів агрегату є доріжками кочення. При цьому підшипник AMX займає стільки ж місця, скільки займає звичайна шайба.
Корисні властивості:
- висока осьова вантажопідйомність
- висока жорсткість
- тривалий термін служби
- потрібен мінімальний осьовий простір
- можна комбінувати із шайбами підшипників
Компанія утворена в 1918 р. в Японії. Історія виникнення компанії вкрай цікава. 1922 у бухті Коб терпить загибель шведське судно з підшипниками на борту. Страхова компанія розпродала підшипники з аукціону, і вдалим покупцем виявився пан Niwa.
Купівля виявилася вигідною й дала можливість придбати три шліфувальні верстати. Пан Niwa встановив верстати на металургійному заводі та призначив пана Nishizono, технічному генію, вивчити технології виробництва підшипників. Настійність, працьовитість і завзятість принесли свої плоди: незабаром у продаж зробили перші підшипники NTN.
2007 року NTN набуває 35% акцій SNR. Компанія NTN-SNR (NTN Corporation + SNR Roulements) друга за величиною світовий виробник підшипників і є першим за величиною виробником підшипників для автомобільної промисловості в Європі.
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Виробник | NTN |
| Країна виробник | Японія |
| Вага | 0.01 кг |
| Вид навантаження | Упорна |
| Динамічне навантаження | 2900 Н |
| Кількість рядів тіл кочення | 1 шт. |
| Статичне навантаження | 12400 Н |
| Тип підшипника кочення | Роликовий |
| Форма тіла кочення | Голчаста |
| Габаритні розміри | |
| Висота | 3 мм |
| Внутрішній діаметр | 45 мм |
| Зовнішній діаметр | 65 мм |
| Користувальницькі характеристики | |
| Макс. швидкість (масло) | 9500 |



